Frisk från Influensa

Har haft en hemsk influensa. Det har varit otroligt skönt att ångesten varit i dvala under tiden jag varit sjuk.
Oavsett hur sjuk jag än är fysiskt så får det gärna komma oftare.
Nu måste jag tillbaka till jobbet och det suger.
Men jag ska försöka fokusera på träning och viktnedgång. Att ha träningen i fokus och låta det styra vardagen är så lättande. Man räknar timmarna tills man ska få snöra på sig löparskorna och bara lämna världen utanför och bara gå in i vakum.
Så i morgon ska jag upp tidigt för en lååång morgonpromenad. Efter jobbet ska jag jogga lätt. Ska försöka trappa upp träningen istället för att köra hårt på en gång. Man vill ju inte skada det enda verktyget man har att stänga ute ångesten.
Skada finns inte på kartan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0