Botten av samhälls pelaren

Har bara vadrat runt hela dagen i regnet som en jävla nolla.
Jag har aldrig varit arbetslös och det är en blandad känsla. Jag känner mig rädd inför framtiden men ändå jävligt lättad. inget ansvar och ingen brydd.
Va fan ska man slicka röv för pengar för. Ska jag ta den här chansen och köra gasen i botten och plugga upp de ämnen jag behöver för att komma in på en skola som gör mig till något jag tycker om att göra?
Eller ska jag söka nya jobb?
Just nu skiter jag i vilket.

Jag önskar jag hade orken att förverkliga drömmen att skriva en bok. men jag har inte en droppe av energi eller idé om hur jag ska börja.
När jag väl har den blanka sidan framför mig för att börja skriva är det som jävulen saboterar min hjärna med tankar som inte har ett uns självkänsla i sig.

Hor liv är vad det är. Gnäll gnäll gnäll...
Men jag skiter i vilket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0