Normal... men ändå finns skiten inom mej

Sitter framför tv:n och glor på ett löjligt musikprogram. Eller med andra ord har jag tv:n som sällskap.
Om jag inte sätter på tv:n när jag kommer hem så är det det första jag gör att sätta på burken.
Normala människor tar av sig skorna, hänger av sig jackan, hälsar på katten osv. Men jag sätter på tv:n för att slippa höra rösterna. Viskaden, Skrikanden och iblans sjungande.
Jag är sjukskriven och försöker få en pusselbit från det förflutna. Vad hände egentligen?
Jag har inte blivit våldtagen, inte blivit slagen av mina föräldrar, inte blivit hjärntvättad av nån sekt. ja, jag har haft ett relativt bra liv.

MEN ÄNDÅ MÅR JAG SÅ HÄR!!!!!!!!
Ångesten kommer nu. Jag behöver göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0