drunkna

Kan man bli så trött att man avlider av trötthet?
Tror nog att kroppen är rustad för trötthet dock. FAN!
Jag är så fysiskt och psykiskt trött att det gör ont innuti och utanpå. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Tankarna maler...
Jag får inte bli sjukskriven, jag får inte bli sjukskriven, jag får inte bli sjukskriven.
Det skulle innebära en diff i min ekonomiska mani att klara av att ha kvar min och systers lägenhet.
Jag kan inte plugga, jag kan inte bli sjuk, jag vågar inte söka nytt arbete pga att under provtiden kan man bli kickad med pannan före...
Va fan ska jag göra? Sitter jag kvar i mina nerborrade hjulspår kommer jag drunkna i mina egna kroppsvätskor.
I och för sig så hade det varit en skön utväg. Ingen att bry sig om, ingen som behöver bekymra sig eller låtsas bekymra sig.
Bara jag i en värld av bara ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0