going down

Kom hem från min resa och fick panik. Indien var fantastiskt. Inget ont sagt om landet.
Min plan var att sluta vara en sådan fegis. Jag skulle göra slut på min existens där nere.
Drunknings-olycka skulle tidningarna säga. Men jag fegade ur.
Jag kom hem igen. Jag packade upp allt jag hade packat ner i lådor igen idag.
Jag vågar inte lämna min familj i sorg.
Pratade med min teurapeut om det idag och hon ville lägga in mig, men jag vägrar!På måndag ska jag börja på ett nytt jobb. Jag kan inte bli hospitaliserad. Det går inte.
Jag kanske lämnade henne med en viss oro. Men jag kan inte ta andras känslor på mitt ansvar längre.
Jag orkar inte visa hänsyn till andra människor längre.
Min familj är de som förtjänar hänsynen. De förtjänar inte att jag lägger oro på deras axlar. Därför håller jag tyst.
Sedan jag kom hem har jag legat till sängs.
jag har ingen förmåga att gråta.
Känns enormt tungt nu.

Kommentarer
Postat av: Demonic

Kramar till dig.

Det är klokt att inte lägga in dig för det är ju bara förvaring.

2010-12-07 @ 09:42:51
URL: http://skinnyfied.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0