hycklerihärva

Har som tidigare inlägg stannat hemma från jobbet idag.
Stressen av vetskapen av att man skulle ha en tävling på jobbet för att få människor där att börja jobba får mig att börja kräkas.
Jag kan med kristall ärliga ord säga att jag jobbar i tävlingsfart varje dag.... Och jag gör det för att jag vet att det är vad som förväntas av mig...
Därför gör det mig illamående att se folk som aldrig ens ger 50% vav det de har att ge på jobbet helt plötsligt ska jobba arslet av sig för att det är ett pris som står på spel.
Hyckleri och falskhet...
För att inte låta mig gå under av irritation så bestämde jag mig redan i går kvälll att jag inte ens tänker visa mig och utsätta mig för panitångest pga andras äckliga beteende....

Att arbetsgivaren vill belöna de som gör punktinsatser och inte de som joibbar på tävlingsfart ständigt... det är upp till dem. Men jag vill inte vara en del av denna hycklerihärvan....


Kommentarer
Postat av: Sofia

du behöver inte tacka tjejen, är bara glad om jag kan hjälpa!

2010-04-19 @ 08:41:24
URL: http://nolitasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0