Lång tid ...

Lång tid har gått. Mår bättre. Känns som att en liten gnutta livsglädje finns kvar i mej. Det är fortfarande vedervärdigt att dra sej ur sängen om morgonen.
2 besök hos Ylva sen jag skrev sist. hennes besked att vi endast hade några gånger kvar. Detta var en händelse jag själv hade skapat ett berg av ett gruskorn av.
hennes ord löd att vi skulle göra en handlingsplan om hur vi skulle jobba med min sociala fobi och panikångest under våren.
Jag hade tolkat detta som att hon inte ville eller kunde hjälpa mej alls.
Känner mej som en komplett idiot. men det är vl kanske det man kan vara ibland.
tankarna på att göra slut med livet har inte infunnit sej på länge nu, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0