Va ska jag göra?

Följderna efter måndagens traumatiska upplevelser. Undviker speglar, undviker mat. Tränar som en jävla dåre. Känner mej ful fet och framför allt äcklig.
Hur fan ska jag kunne säga det här till ylva utan attkänna mej som jordklotets dummaste och skitigaste person.
Jag lurar mej själv. jag gåtr i terapi, men jag klarar inte av att säga sanningen. vad är jag så förbannat rädd för?
Mitt hjärta säger: men berätta för helvete. vad kan hända?
Min hjärna säger: det är nog bäst att du inte säger nåt. Hon komemr bara tycka att du är jobbig och påflugen.
va händer om jag skriver ett mail till henne och berättar. Det är lättast att få fram det man verkligen känner vi skrift. tycker jag i alla fall. I vilket fall som helst. Skriver jag inte det till henne så kommer jag ju aldrig våga avslöja sanningen.
Skulle nog behöva supa mej full innan jag går till henne nästa gång (om jag nu vågar gå dit nåt mer).
va fan ska jag göra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0