fräter

Hemma från en kaotisk dag.
Tänkt mkt på gårdagen. På hur rädd jag är för att bli övergiven. Hur rädd jag är för att förlora någon som faktist förstå och förstår.
Ledsenheten i mej fräter inom mej. Fräter sönder mig inifrån.
Har fått i uppgift att anteckna i vilka situationer jag känner att jorden håller på att gå under.
Många gånger kan jag fånge situationerna och sätta fingret på vad det faktist är som gör att jag mår så dåligt.
Men så många fler gånger som ledsenheten kommer över mej och jag inte vet vad som stratade det. Att fånga tankarna kan vara som att leta efter en nål i universum.
Hur ska man då kunna hjälpa mej att hitta roten till det giftiga som växer i mej?
Sömnlösheten och gråten gör mej svak och ofukuserad. Fokusen försvinner och jag tappar kontrollen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0